Can’t get oooout

Jeg er fyllesyk. Har sovet til halv tre. Etter en time på sofaen finner jeg ut at jeg ikke kan overleve dagen uten en pepsi. Jeg drar capsen på hue, slenger på meg ullgenseren og er klar for å smyge meg ned på kiwi. Ida, som gikk før jeg sto opp, låste døra. En god vane. Bare ikke i dag. Hun låste både den vanlige låsen OG ekstra-låsen. Det er da jeg finner ut at; Hei, ekstra-låsen kan ikke låses opp fra innsiden den. Bummer! 

Jeg er låst inne. Med saft og eplejuice. Det er langt ifra pepsi skal jeg si dere. 

Nå sitter jeg og venter på at Kathrine skal komme så jeg kan slenge nøkkelen ut av vinduet og få henne til å låse meg ut. Og da, da skal det bli pepsi, dere!

~ av Trine den september 11, 2009.

2 kommentar to “Can’t get oooout”

  1. Ikke klag! Jeg er låst inne med mamma og pappa HVER dag

  2. Hahaha :) søta!

Legg igjen en kommentar

 
