It’s the things you say

Etter å ha innsett hvor morsomt det er å lese gamle sitater, har jeg blitt en sitat-samler selv. Dette er noe virkelig alle burde huske å gjøre – så fort noen kommer med et hilarious utsagt, skriv det ned! Her er et knippe av mine så langt i høst.

Vi snakker om to mindre pene personer som snart skal bli foreldre, hvorpå ungen ikke hadde det beste utgangspunktet.
Kristoffer: Du lager ikke smykker ut av potetgull, vettu.

Dan skulle bevise at han kunne regla for hva man blander og ikke blander: Øl og sprit er fin.

Vi sitter på kafè og Sanna prøver iherdig å forklare hvordan innpakningen til den ovnsbakte leverposteien ser ut.
Sanna: Det er som en oval firkant uten kantene.

Og hun gir seg ikke der.
Sanna: Vi hadde kristendomseksamen i kristendom..

Kathrine: Herregud, jeg kan jo ikke gå med sånt. Da får jeg jo gnagsår i hue!

Random gutt fem år, på gata: Noen ganger så har jeg bare så god humor.

Keep’em coming, sweethearts!

~ av Trine den september 5, 2009.

4 kommentar to “It’s the things you say”

  1. HIhi, elsker gullkorn! Har ett par venner jeg sikkert kunne skrevet en bok over alle rare utsagn de har kommet med de siste årene..

  2. Haha, du må aldri slutte å skrive ned de fantastiske utsagnene og kommentarene, Trine! Jeg ler godt!

  3. Skal fader meg begynne jeg også..! :) Uten tvil!! Du skal få igjen, Trine!! :)

  4. I like it, Sanna! Bring it on :-)

Legg igjen en kommentar

 
