Hurra for tv OG internett!

Clas Olsson er undervurdert. Jeg skal innrømme og si at det ikke er i den butikken jeg henger aller mest i. «Ey, kom så sjekker vi ut nyhetene på Clas!» Hm, nei, sjelden jeg hører. Men herregud! De har jo alt. Dette må da være gutters heaven. 

Grunnen til besøket var at jeg trengte skøteledning (jeg måtte faktisk google det ordet for å se hvordan det staves). Vi har nemlig ikke nok stikkontakter til å kunne ha både tv og internett – og jeg syns det er litt vanskelig å velge mellom de. I alle fall når vi faktisk har Get-boksen i hus. Jeg har jo ikke sett på tv på snart to uker! Dilemmaet ble derfor i går kveld å skulle velge mellom disse. Da jeg endelig falt på tv, fant jeg brått ut at – hei, dette går jo ikke. Det er en ledning uten noe sted å være. Ergo, jeg måtte på Clas. 

Ikke bare har de sukkertøy mens du venter på å få hjelp, de har jo alt du trenger. Blender, tivoliradio, skøteledninger, paraplyer, skrivebøker, permer, stekepanner, vifter. You name it, Clas got it! Dette blir ikke siste gang, nei.

~ av Trine den september 2, 2009.

3 kommentar to “Hurra for tv OG internett!”

  1. Neineinei!! Hva er det du snakker om? Clas olsson er den verste butikken som finns. En mer harry og teit butikk finns det ikke! Om jeg går sammen med noen i byen som har en sånn pose, ber jeg de gjemme den.

  2. Haha. Har du blitt fisefin? De har mange praktiske ting skal jeg si deg – ikke koster de all verden heller. Finfint for en fattig student!

  3. Altså, jeg skjønner det er vanskelig å velge, men Tv klarer jeg meg FINT uten, internettet er alt for meg ;) Dog skal jeg være enig: Clas har alt! Men Tivloiradioer? Ærlig talt :P Eget merke som de fører, pluss at de ikke er like fine, eller har like god kvalitet! :P

Legg igjen en kommentar

 
