I love college!

Så var fadderuka vel overstått og det er bare innrømme at jeg er litt glad for det. En uke til hadde verken lommeboka eller kroppen tålt. I løpet av uka har jeg:

– drukket masse øl
– mistet bankkortet mitt
– fått omvisning i byen riktig nok klokka ett om natta
– sperret bankkortet
– fått atten myggestikk på hvert ben (fra rett over ankelen og ned)
– vunnet overlegent på idrettsdagen (ER så deilig å vinne)
– vært pirat
– sanket smiskepoeng
– funnet igjen bankkortet (jeg var full og rotete, thats my excuse)
– hatt champis-nach
– kjørt en gjennomført russepòse hele uka
– blitt forkjøla (svineinfluensa I hope)
– sett Paperboys..
– og en latterlig chick-fight
– hatt the week of my life

Kathrine: Pass deg, eller så blir du rå i rumpa!

Fadderbarn: Du, det lilla båndet. Jeg rev det av i søvne, kan jeg få nytt?

Sanna: Æsj, nå fant jeg barten din på låret!

Fadderbarn: Det er ikke sånn at steinalderen sluttet fordi de gikk tom for steiner.

~ av Trine den august 30, 2009.

9 kommentar to “I love college!”

  1. Knut: Æsj, nå fant jeg barten din på låret!

    Vakke jeg som sa det!! Drita du :)

  2. Btw du vant idrettsdagen på juks og fanteri, Arne moralsk vinner, Arne vant bar til bar! Arne = best

  3. Trine! Arne har rett; bartekommentaren er min.. Den klistret seg fast på høyrelåret mitt.. Men fikk kasta den overbord da! :) Og Arne: Ja, du vant bar til bar, men vi vant fortsatt idrettsdagen… på hvilket grunnlag var det seier med juks?? :)

  4. Jeg sier bare at 86 var en haug smiskende juksemakere.

  5. Jeg må tydeligvis lære meg å huske hvem som siterer også. My bad, folkens.

    Arne: Jeg vet ikke om DU burde snakke så høyt her. Har du sjekka kontoen din?

  6. Arne snakket vel litt for høyt hele uka og han har fortsatt penger på konto, og klar nye runder på torsdag.

  7. Jeg liker det du sier, Arne. ALOT.

  8. Arne døde egentlig natt til fredag, men som JESUS, står han opp fra de døde noen timær på torsdag. Syvende dag, fôr opp til himmelen, jaja osv osv.

  9. DIGG den leppestiften din på nest siste bilde.

Legg igjen en kommentar

 
