Jeg er fadder

Ok? Derfor har jeg:

– fått STYGGE, stygge t-skjorter
– 17 barn å passe på
– drukket øl
– funnet ut at jeg ikke engang hadde 250 kroner på kortet
– vært sulten
– ventet altfor lenge
– gått mye
– funnet ut at jeg må tema-blogge i to uker
– ikke funnet ut hva jeg skal temablogge om i to uker

Quote of the day:
Fadderbarn: Svinesund er et land, ikke sant?

~ av Trine den august 25, 2009.

2 kommentar to “Jeg er fadder”

  1. Trine, jeg synes du kler den gule fadder t-skjorta umåtelig godt! Du er en flink fadder! =) Se forresten min flotte blogg: inalorentzen.wordpress.com ;)

  2. Stakkar fadderbarn….journalistenes lyse framtid…

Legg igjen en kommentar

 
