Er det der en håndgranat?

Fadderkickoff var awesome.
Å stå opp syv i dag var langt ifra awesome. Men jeg karret meg opp og svingte meg på jobb. Og dagen, den ble faktisk ganske så morsom – grunnlaget er jo lagt når det er to fyllesyke som skal dekke flyshowet sammen. Haha. Jeg lo og jeg lo og jeg lo og jeg lo. Jeg gikk og jeg gikk og jeg gikk og jeg gikk. Og pressesenter, Rygge flyplass? Really? Klasserom tenker jeg vi kaller det! Ikke var det trådløst internett heller. Men;

Jappe: Er det der en håndgranat?!

HAHA. Det er en setning jeg ikke hører ofte. Ikke bare var det håndgranater, det var BOMBER. Fire bomber! Sa jeg spennende arbeidsdag?

~ av Trine den august 22, 2009.

2 kommentar to “Er det der en håndgranat?”

  1. fikk du brukt bongen da?

  2. Dessverre. Jeg glemte den på søndag, til og med.

Legg igjen en kommentar

 
