Hello Oslo!

Jaggu har ikke jeg også kommet meg inn til hovedstaden. De sier jo det er her ting skjer, så da leker jeg med, jeg! Men jeg hadde jo glemt hvor kjedelig det er å pakke ned og pakke opp. Jeg har jo stadig måttet ta drikke-pause, sjekke-facebook-pause, kjøpe-mat-pause, kjede-seg-pause, for ikke å snakke om pakke-ut-IKEA-tingene-pause! Og er jeg ferdig? Laaangt derifra! Så i dag fant jeg ut at det var lurt å pakke ut litt for så å kjøpe epler, spise de i bakgården og deretter dra på sportybuksa og gå TO runder rundt Sognsvann. Det ble 10 000 skritt det! 

Og la jeg meg på latsiden etter det? Neehehei! Jeg klinte til med hjemmelaget blomkålsuppe og avsluttet det hele med å legge meg på sofaen med McDreamy på fanget. Glad jeg har en sesong til på lur. Det er tross alt mer å pakke ut.

~ av Trine den august 18, 2009.

2 kommentar to “Hello Oslo!”

  1. Skjønner deg godt..er kjedelig å pakke ut, men det blir koselig etterhvert:) Kan du ikke ta noen bilder av leiligheten å legge ut? :)

  2. Heelt riktig. Nå mangler jeg bare noen bokhyller, så slipper alt å ligge stødd utover gulvet! Bilder skal jeg prøve å få tatt etterhvert vettu :) klar for skole og fadderuke? Back in Oslo?

Legg igjen en kommentar

 
