Herlig jentetur og svinesundinfluensa

August. 1.august og du kan merke at høsten nærmer seg. Akkurat nå gjør det meg ingenting lenger. Jeg gleder meg faktisk til høstklær, filmkvelder med teppe, stearinlys og kakao, gode bøker og gode venner. Det er snart bare en uke til jeg reiser til Nice, og de siste dagene har blitt tilbrakt i Gøteborg med gode venninner. Vi har blant annet:

– satt rekord i «this or that»
– stått fire timer i kø på Liseberg (og tatt tre karuseller)
– spist popcorn og sukkerspinn (obligatorisk)
– startet dagen med champagne
– shoppa oss blakke (men på salg og med god kurs)
– alltid lagt den gode kursen til grunn om et klesplagg var litt for dyrt
– shoppa enda litt mer (jeg nevnte jo den gode kursen, gjorde jeg ikke?)
– samlet opp mange gode sitater
– nesten blåst over ende
– spist pannekaker til frokost
– blitt servert god kaffe 
– drukket sommerens beste drink (thank you, Hard Rock)
– sett stygt på alle som skulle på U2 konsert 
– kjørt gjennom storm
– sett altfor mange døde dyr langs veikanten

Og jeg, jeg har tatt med meg svinesundinfluensaen tilbake. Ingenting er bedre enn å nyse konstant, være tett i nesa og ha vondt i hodet. Sympati? Ja, takk!

~ av Trine den august 1, 2009.

Legg igjen en kommentar

 
