Crazy little party girl

Nok en herlig helg. Fredag fikk vi leiligheten i boks – kun to uker igjen til Grünerløkka skal bli mitt nye hjem. Hurra! Kontraktskrivingen ble feiret med øl og middag på Olivia med Ida. I går hadde jeg en fantastisk produktiv dag på jobb. Kjære innbyggere, dere må finne på mer sprell så jeg har noe å gjøre på jobb! Kvelden ble tilbrakt hos Monica med gode venner, morsom bytur og en lattermild taxitur hjem. Jeg holder fortsatt sommerreglene hellige – legger meg ikke før sola har gått ned. Og kommet opp igjen.

~ av Trine den juli 26, 2009.

6 kommentar to “Crazy little party girl”

  1. Det der så ut som en herlig kveld ;) Og minnes jeg ikke feil, møttes vi jaggu meg på Mikro og! :D Jeg skal og flytte til Oslo btw ;)

  2. Jeg må se bildene av Thomas foran politi bilen btw!!

  3. Gjorde det vettu, Fredrik. Flytter du til Oslo? Where? Why?

    John: Klabert!

  4. Skal studere mer vel, Logistikkøkonomstudie på NBI :) Majorstua eller Grünerløkka tenker jeg :)

  5. Preus er så søt!

  6. Aiaiai, hvor på Grünerløkka er det du skal flytte?

Legg igjen en kommentar

 
