Ten to go

Jeg har endelig fått surret meg til å kjøpe meg ny telefon. En ganske fin en også, faktisk. Hvor irriterende er det ikke at jeg må vente TI dager før jeg kan bruke den? Ah. Ti dager er.. lenge!

~ av Trine den juli 25, 2009.

2 kommentar to “Ten to go”

  1. Hva slags er det? Pris? Finesser? (Er også på utkikk etter en ny, har et batteri som varer i noen få timer, og telefonen flasser lakk. Ikke holdbart.)

  2. Dette glemte jeg jo å svare på. Det er en fiinfin Sony Ericsson, som jeg fikk for ingenverdensting! Byttet abonnement og vips! så får du ting kastet etter deg. Finesser? Vel, den er fancy å se på, helt allright kamera, har tetris og bejeweld og er sånn skyvedings :D

    Fornøyd? Oh yes! I morgen kan den til og med brukes!

Legg igjen en kommentar

 
