Jeg ikke forstå

Du er passe drita når du ringer inn til redaksjonen i Moss Avis og ber om vi «vær så snill kan endre teksten på TV2 sitt program Allsang på grensen til NORSK». Det var nemlig en engelsk sang som ble sunget, men hun ville jo ha norsk tekst, ikke engelsk! Kan ikke engelsk etter to flasker vin vettu. Men sorry madam, jeg skulle jo ønske at jeg jobbet i TV2, men dengang ei.

~ av Trine den juli 16, 2009.

3 kommentar to “Jeg ikke forstå”

  1. Hahahaha, flott at de ringer inn til DEG! Hyggelig å se deg, selvom du var edru! Det var langt i fra jeg! :P

  2. hahaha, utrolig bra!! om jeg hadde tatt i mot den tlf så hadde jeg nok tissa på meg av latter.

  3. Det var en telefon jeg aldri trodde jeg skulle komme til å måtte ta. Men så klart – jeg gjør det igjen – any time! :-)

Legg igjen en kommentar

 
