Jeg tar en øl i mens, jeg!

I går ønsket vi vår aller første pubcrawl i Moss velkommen med åpne armer. Etter intimvors hos Heidi med altfor mye bruk av «i mens», tok vi beina fatt og besøkte samtlige puber i Moss. Det vil si, vi skulle  besøke samtlige puber. Det ble bare for mange. I MOSS! 

Tidenes nederlag kom jo da vi prøvde å komme oss inn på Flørt – Moss’ strippeklubb. (Visstnok ikke den eneste heller!) Men tror du ikke vi ble nekta i døra? Jeg kan ikke skjønne det.
Trine: Hei, vi skal inn vi.
Mannen i døra: Eh, nei, det skal dere ikke.
Trine glaner på snuppa i rosa som vandrer bak mannen: Jo. Koster det noe?  
Mannen i døra: Ja. 100 kroner.

Og tror du ikke at han smalt igjen døra? Joda. Ikke husket vi den magiske koden som man måtte banke på døra heller. Så vi stakk på Nattoget og spilte biljard i stedet. Jeg måtte jo få vist skillsa mine.

Så måtte jeg gjenta historien. For nøyaktig ett år siden – under Slottsfjellfestivalen – mista jeg telefonen min på brygga i Tønsberg. Etter mye om og men tok en engelskmann telefonen, og jeg fikk den tilbake. Det samme skjedde jo i går. Mobilen lå øverst i veska, jeg vimsa rundt og vips! så var telefonen borte. En time og 14 ubesvarte anrop senere var jeg nok engang lykkelig eier av min ihjeltråkkede telefon. Nå jeg jo kjøpe meg ny.

~ av Trine den juli 12, 2009.

3 kommentar to “Jeg tar en øl i mens, jeg!”

  1. Det hørtes ut som en usedvanlig bra lørdagskveld og natt i Moss. ;)

  2. Overskriften din er jo den beste:P haha.. Det var så gøy!

  3. Haha! JEg har vært på flørt!!!

Legg igjen en kommentar

 
