Want you back

Hittil i sommer har jeg:

– kost meg på gitarkameratene
– vært på Hove og sett The Killers (awesome)
– bada FLERE ganger (hah!)
– blitt solbrent (jeg blir jo aldri det)
– fått igjen mappeeksamen (hurra)
– tatt altfor få bilder (skjerpings)
– spist for lite jordbær (skjerpings)
– vært på 3D kino for aller første gang (awesome)
– bestilt tur til Nice (jeg kan ikke dra «nice» en gang til…)

Nå regner det. Sweet lord.

~ av Trine den juli 9, 2009.

Én kommentar to “Want you back”

  1. Og ikke minst; vært på quiz med meg! ;)

    For lite jordbær skal vi rette på når jeg er tilbake fra sørlandet :D

Legg igjen en kommentar

 
