Feriemodus

Klokka er over ett. Jeg overhodet ikke beveget meg en centimeter. Lest ferdig vindens skygge, verdens beste bok, har en altfor lang samtalelogg på msn og lurer på når jeg egentlig skal komme meg opp. 

Vel. Snart. Bare ikke helt enda. Ikke før samvittigheten kaster meg inn i dusjen selv.

~ av Trine den juli 8, 2009.

4 kommentar to “Feriemodus”

  1. Du er FOR sløv! Fint vær, kjære deg ;)

  2. Bare tull! Ok, da. Men jeg gadd selvfølgelig ikke ta opp persiennene da det regnet idet jeg våknet. En heeerlig sløv dag. :-) Love it.

  3. Ser den, frøken :) Skjedde vel noe av det samme her idag, da jeg skjønte at regndråpene falt utenfor vinduet mitt ;)

  4. Ja det er noen av oss som kan!! Selv må jeg på jobb :( Men åå, *misunnelse*

Legg igjen en kommentar

 
