Lovely lazy weekend

Det er bare å beklage at bloggingen har blitt nedprioritert de siste dagene, men jeg har vært helt oppslukt av Vindens skygge, sol og is-spising. Helgen har stort sett gått med til alle tre; fredag ble mamma feiret, stranda fikk sitt besøk og «endelig» fikk jeg sett filmene fra nyttårshelga på Geilo og funnet ut at fylleangst – ja, se det kan man få et halvt år senere også. Lørdag gikk med til jobbing, vin på terrassen og ett par hundre sider av boka. Søndag ble en herlig lat dag, med istid 3 på 3D med dødsfancy briller og godt selskap. 

Apropos 3D og Istid, jeg måtte menge meg med NSB og så klart stilte de opp, nok engang. Først klarer jeg selvfølgelig å legge igjen telefonen hjemme. Typisk meg at den blir lagt igjen når jeg faktisk trenger den. Følte meg som en jævla turist der jeg sto på Oslo S i telefonkiosken og rabla ned telefonnummer. At least a got a number. Hah. Åh. Trøtt. Anyway! På vei hjem slo NSB til vet dere. Jeg var så klart på plass i stillevogna med boka mi to minutter før toget skulle gå, billetten var gyldig og alt, men toget ble stående. Ti minutter, femten, tjue. Tjue minutter senere måtte vi bytte togsett fordi det andre rett og slett ikke ville dra uten oss. Og så heldig som jeg er var det selvfølgelig et regiontog som ble gjort om til melkerutetog. I love you, NSB. Always and forever.

~ av Trine den juli 6, 2009.

3 kommentar to “Lovely lazy weekend”

  1. Å så glad jeg er for at jeg endelig er ferdig med pendling ;)

    Det med lynbildet er ikke altfor komplisert :p
    Sett kamera på stativ, lukkertiden mellom 10 og 30 sekunder, lav iso og liten blender. Så er det bare å håpe på at lynet dukker opp rett foran linsa :D
    Og vi ønsker lykke til :)

  2. Takkskarruha! :D Får bare vente på lyn og se om jeg ikke får fanget det.

  3. Ventetia er lang. Jeg har venta siden 2, eller var det 3, år siden sist :p

Legg igjen en kommentar

 
