Dagen da fyllesyke fikk en helt ny betydning

I går:

– vasket jeg bilen (takk til Thomas)
– fanget jeg fregner
– drakk jeg altfor mye strawberry daiquiri
– drakk jeg enda mer øl
– drakk jeg altfor lite vann
– ble jeg en jævel til å danse swing 

I dag er jeg DRITsliten. 

Firmafest på terrassen i går, og en ting er sikkert – når det er firmafest finnes det altfor mye alkohol, og man ender opp kav dritings. Jeg fulgte selvfølgelig opp. Og fyllesyken bestemte seg for å virkelig sette inn støtet søndag morgen. Ble jo ikke fyllesyk på Hove, men lord – det tok jeg igjen i dag. Kan ikke tenke meg noe bedre enn å stikke på jobb med fullt kaos heller, i trehundreognitten grader. Syting? Ah. La meg få lov. Jeg trenger sympati i bøtter og spann. Den flinkeste skal få en klem! 

Skulle noen føle en trang til å ligge i skje i kveld, er det bare å komme på besøk. 

De to fineste bildene av meg i løpet av kvelden. Happy med det.

~ av Trine den juni 28, 2009.

3 kommentar to “Dagen da fyllesyke fikk en helt ny betydning”

  1. Hahaha. Det er derfor vi er faddere, Trine! Respekt.

  2. Ha ha…herlig! Hvis det er en trøst så hadde jeg fryktelig vondt i hodet i går etter en del rødvin, og lite vann på lørdag. Men jeg tror du vinner.

    Sympati fra meg!!

  3. Ikke sant, Line. De burde gruglede seg, de stakkars fadderne.

    Rødvinsfylla, Stine? Hoi, jeg misunner ikke deg heller. Søndagen var rett og slett helt forjævig. I mellom slaga på jobben satt jeg på bakrommet, krølla sammen og hadde vondt langt inn i sjela. Merkelig det der ;-P

Legg igjen en kommentar

 
