Is your heart still beating?

Hoi! For en kveld! 

Du vet jo det blir bra når du er drita klokka seks. Ingenting er som hvitvin i sola skal jeg si dere. Spesielt når man befinner seg på Hove og Mona iherdig prøver å få fyr på engangsgrillen. Det er en selvfølge å nevne at mitt bidrag – en barkebit – sørget for fyr. Føler at jeg og Eskil stiller i samme klasse: «Jeg kan tenne bål med en tyggegummi og en flaske vann.» Kanskje ikke helt i samme klasse likevel, men herregud, gi meg litt cred a. 

Hva jeg gjorde mellom klokken syv og ti er uvisst. Spør Mona. Uansett! Halv elleve steg The Killers på scenen, og FOR en konsert. Vi klarte jo å komme oss ganske langt frem, men da Mona fant ut at hun ville se noe også, mistet jeg henne og ble stående alene resten av konserten. Ingenting er som å hoppe i takt med ni tusen andre. Og forresten så skaffet jeg meg noe konsertvenner så jeg ikke så ut som en lost alkis. 

Hove må likevel ta selvkritikk, for faen til et opplegg. Skal du ikke ha festivalpass, nei da må du sove i bilen. Dvs, de driter i hvor du gjør av deg bare du ikke camper hos oss. Smart å si. Og enda verre; hele fesitvalområdet er jo en jævla labyrint. Ikke fant vi frem i dagslys, du kan jo tenke deg hvor lost jeg var i natt da jeg skulle finne tilbake til bilen. Alene. I mørket. At jeg ikke slo ned han ene vakta som nekta meg å gå igjennom campen, er fortsatt uvisst. Kompisen syntes så synd på meg (seff) at jeg fikk kaffen hans. Takk for den! Noe av det morsomste med hele turen var å komme tilbake til bilen, midt på natta, og finne Mona i fosterstilling foran bilen. HAHA. Du skulle helt klart hatt mobilen din alle andre steder enn i veska mi. 

Tilbake på verandaen med brannsår og møkkete tær. Rart det der, når man bestemmer seg for å ta på converse, men er så full at sandaler virker mye mer fornuftig. Tærne mine er like svarte som neglelakken. Akkurat sånn jeg liker det. 

Livet er ganske allright.

~ av Trine den juni 24, 2009.

Legg igjen en kommentar

 
