Exam nerves, where are you?

Takke gud for at det ikke var fredag i dag. Det er klart det blir jordfeil på Oslo S når jeg endelig får dratt meg opp av senga tidlig og skal lese på skolen. Det bør ikke skje i morgen – da er det ille ute med eksamen min. 

Kom meg på skolen og ble der i ja, nesten ni timer. Masse, masse lesing og diskusjon, og enda mer latter og moro. Men det er klart, skal man lære noe må man også ha det gøy!

Hell yes!

Sanna
Litt gymnastikk i pausen.


Sanna: Det er fem tyggis under her. Fem! 

Og eksamensnervene har uteblitt litt. Jeg vet ikke om jeg har stresset for mye ned, men når læreren din sier «dere trenger ikke å lese mer. Jeg hadde heller lest til kunnskapseksamen» kan man få litt hetta. Å sitte med henda i fanget dagen før eksamen og ikke lese på noenting går jo ikke. Ei heller å lese til kunnskapseksamen! Nei, det ble en hel haug med pugging, fremmedord og retoriske hjelpemidler.
Jeg kan vel ikke si at jeg er helt fri for nerver, men vi har jobbet såpass bra i dag at jeg tror dette skal gå veien. Or, I hope so. Dessuten vet jeg at en knallhelg med besøk og gitarkameratene venter meg – så; don’t worry, be happy. Positivitet avler positivitet, kanskje? Uansett så er det en symplokè! HAH!

~ av Trine den juni 11, 2009.

Én kommentar to “Exam nerves, where are you?”

  1. Flotte, flotte bilder! Hehe!
    Ja, xamen gikk til helvete og litt til, men det positive med det er at: Vi i hvert fall slipper å angre på at vi lo mer enn vi leste :)
    Og enda en positiv ting: Siste xamen kan ikke gå dårligere. Det er kun en vei, og det er oppover!!! :)

Legg igjen en kommentar

 
