One down, two to go!

Det er ganske mange plasser på et tog. Toget var fullt, og jeg måtte sitte ved siden av en random. Hvor typisk er det ikke at den personen jeg setter meg ned ved siden av sovner, og snorker som en annen idiot? Jeg er ikke fan av snorking! I alle fall ikke på toget. Jeg klarte ikke sovne engang. Det var like før jeg sparket han i leggen og ba han finne på noe annet. Skjerpings! Men ikke nok med det, han var faretruende nær å ligge på skulderen min. Godt jeg er så liten at jeg kan presse meg inntil ett hjørne. Klokka var ni – jeg skulle jo sove! Ah. Nok om det.

Første eksamen er levert og det føles herlig. Dessuten hadde vi to forelesninger i dag som var litt beroligende. Det som var litt både og var at læreren avslutter med: «Dere har jo ingenting å frykte, det her klarer dere. Har dere vært tildstede i forelesningene er det mer enn nok.» Hallo! Jeg kan jo ikke sitte med henda i fanget. Jeg må ha noe å lese på. SI at jeg skal lese! Si at jeg skal pugge. Ikke bare at jeg skal ta det med ro og ikke skal pugge regler. Så det blir jo skole i morgen også. Så får vi satse på at det blir kits utover dagen – kan ikke lese for lenge heller. Er ikke godt for helsa!

~ av Trine den juni 10, 2009.

Én kommentar to “One down, two to go!”

  1. Du har jo lest i flere uker nå, så du er vel ganske godt forberedt? :)

Legg igjen en kommentar

 
