Eksamen + sol = today

«Det er gøy å le av private og pinlige ting sammen med en du kjenner godt. Det behøver ikke å være så perfekt.»

Som om jeg ikke skaffet meg evig liv i går. Sola skinner, jeg har vært og gått tur på morgenkvisten, spist havregrøt og skal tilbringe resten av dagen her:


Må bare vente litt på sola. Jeg skal lese, altså.

~ av Trine den juni 9, 2009.

2 kommentar to “Eksamen + sol = today”

  1. Så utrolig dårlig gjort! gjør plass til meg når jeg kommer hjem..

  2. Nå er det overskyet ;-P

Legg igjen en kommentar

 
