I’m gonna live forever!

I ettermiddag har jeg bare ledd og ledd og ledd og ledd. Har jeg ikke forlenget livet med et par tre år idag, så vet ikke jeg! Ikke har jeg gjort så mye fornuftig i dag heller, annet enn å kjøpe inn mappa til mappa og gjort ferdig featuren. Så grattis til meg, eksamen er finito finale! 
 
Her sitter jeg og koser meg vettu. Burde kanskje ha rydda litt, men det får jeg tenke på en annen dag. Kan ikke rydde og ha latterkrampe på samme tid. Det er to ting det.

Siden jeg først er i gang har jeg en god, og en dårlig nyhet. Den gode nyheten er at jeg har funnet meg leilighet. På løkka, i Markveien! O’hoi. Det skal bli så bra. Den dårlige nyheten, eller, det kommer vel an på øyet som ser (eller leser); pendler-karrieren er jo snart slutt. Hva i all verden skal jeg klage på nå? Jeg må jo finne nye ting. Hverdagslige ting. Her trenger jeg tips. Nsb har jo vært soleklar favoritt nå i ett år. Jeg er sikker på at de klinker til de gangene jeg skal hjem også. Oh well. 

Nei. Jeg tar meg et grønt eple og går meg en tur, jeg.

~ av Trine den juni 8, 2009.

6 kommentar to “I’m gonna live forever!”

  1. Oooh det er der jeg bodde da jeg bodde i Oslo.. Du kommer til å stortrives :D Bortsett fra alle som vil selge deg dop og greier. Om du vil ha et tips, får du the real shit på Grønland, ikke løkka ;P

    Og hva er det du har ledd sånn av? Jeg vil også gjerne le litt, om du vil dele!

  2. Fett da! Markveien er bra!
    Rett ved Ståle.. Han har leilighet i Trondheimsveien.

    Jeg veit, hva hadde du så lættis for?

  3. Også flytta du, Carina? Det er nå det blir gøy der ;-) Jeg har generelt bare hatt latterkrampe. Begynte med noe jeg leste – også klarte jeg ikke gi meg. På sånn..fem timer. Haha. Men jeg tror jeg forlenget livet OG fikk trimmet magemusklene. I alle fall lattermusklene!

    Mats: Lurer på om ikke Ståle og jeg skal bli bestevenner, siden han bor i Trondheimsveien. Og lættisen kom som sagt av noe jeg leste og utartet seg til å bli en laaangvarig latterkick-session. :-) hihi.

  4. Bestevenner er hyggeli da!

    Han kan lage mat til deg og!

    Ellers blir det vel høy grandis føring vel? ;-)

  5. Gjett om vi skal bli bestevenner a :-) Ellers blir det mye nudler, epler og grønn farris!

  6. Jaa, Markveien! Det er jo to minutter unna meg, og du kan handle av meg på Kiwi HVER dag. Hurra!

    Skal vi kanskje glemme The Hills og bli venner igjen?

Legg igjen en kommentar

 
