Jeg døper deg..Karsk!

Se så søt! At onkelen min har klart å kalle den lille der for Karsk er jo utrolig i seg selv. Bitemerker over hele hånda, jeg er tross alt bedre å tygge på enn et hundebein. Men sånt får man regne med. Mappa er nesten ferdig folkens, nå lager jeg helgepakke i stedet. Og smugleser litt til språk, da. 11 dager til ferie!

~ av Trine den juni 7, 2009.

4 kommentar to “Jeg døper deg..Karsk!”

  1. Nååmiiiin. Søt valp. 10 dager til ferie!

  2. han har blitt stor! men ennå søtere

  3. karsk ? som i drikken ? :D

  4. Karsk som i drikken ja! Har en usedvanlig kreativ onkel må du vite. :)

Legg igjen en kommentar

 
