All of a sudden I miss you

Jeg har nettopp sett ferdig fem hele sesonger med The Hills, blitt glad i Lauren og lagt hat over Spencer. Nå er det hele slutt. Siste episode er nettopp ferdig og i et lite sekund her ble jeg trist. Fordi en serie, som jeg aldri i verden skulle begynne å se på, er over. Det er så tragikomisk at jeg blir enda mer lei meg. Oh well. Jeg skal kun lese bøker i sommer. Promise.

~ av Trine den juni 7, 2009.

5 kommentar to “All of a sudden I miss you”

  1. Triiine da.. The Hills? Vi kan ikke være venner lenger! Buhuhuhuu.

  2. The Hills er da ikke ferdig, det er bare det at Lauren ikke skal være med mer ;-)

  3. Det Mona sa. Pluss at Kristen fra Laguna Beach er tilbake. HATER henne!

  4. Jammen, jammen! Det er da ikke det samme uten henne. Og hun Kristen, jeg ante jo ikke hvem hun var, annet enn at jeg også la et hat over henne med en gang.

    Mona, betyr dette at det kommer sesong seks? Eller at jeg nå må se The City? :-P Sukk.

    Og Line, The Hills er da ingenting i forhold til alle de spillene du sitter og nerder til ;-)

  5. Det er nå du skal begynne med Laguna Beach. Minst like avhengighetsskapende som The Hills – om ikke verre. Er fra tiden før Lauren flyttet til L.A. Like tragisk/underholdende som The Hills :)
    Er så bra med sånne serier som man eegentlig ikke liker, men ikke klarer å la være å se på!

Legg igjen en kommentar

 
