I like to watch you laugh

Siden sist har jeg:

– gjort ferdig tre av fem tekster til mappa
– funnet ut hvor det ble av svineinfluensaen
– blitt veldig glad i royal mandel
– vært på harrytur i Sverige
– hentet billetten min til Gitarkameratene
– klaget på en jeans og fått ny
– spist lunsj med min fremtidige samboer
– vært på visning
– lest til språkeksamen
– lakket neglene røde
– spist himmelsk middag på Engelsviken, bare se:

NamnamnamnamNAM

Jada, jada. Jeg bør skaffe meg ny mobil.

~ av Trine den juni 5, 2009.

2 kommentar to “I like to watch you laugh”

  1. Hvordan får du tid til alt? Det er dét jeg lurer på!! Og jeg lurer på om jeg brukte riktig tøddel over e-en, men det spiller egentlig ingen rolle. Og jeg er ikke så glad i sjømat jeg =/

  2. Jeg hadde en sykt produktiv torsdag. Der ligger det meste, egentlig. Men nå skal det sies at jeg har featuren min igjen – som jeg hater – og har derfor mer enn nok å gjøre. Idag blir i alle fall InDesign ferdig. Så får jeg slite med resten i morgen.

    Og sjømat – det er jo så godt!
    (Riktig aksent, forresten!)

Legg igjen en kommentar

 
