First babyshower ever

I går var det babyshower hos og for Pia, den vakreste gravide jenta på evigheter. Kaker, smågodt, sukkertøy, brus, muffins og søte babygaver i blått. Nesten så man blir litt verpesjuk selv – nesten! 

Pia

Nå derimot, er det tre timer til eksamensperioden sparkes igang med mappeeksamen. Heihurra! Nei, det skal faktisk bli deilig å komme igang. Føler jeg har stresset meg ned altfor mye, så denne uken blir hektisk nok med nye intervjuer, kutting og nye vinklinger. Vi sees om 15 dager!

~ av Trine den juni 3, 2009.

4 kommentar to “First babyshower ever”

  1. vær så snill og vent et par år med å få baby, søs! Jeg er ikke klar for å bli tante. .

  2. Pretty preg’o girlie!

  3. Det er da aldri lurt å poppe ut i så ung alder! :P Vent til kroppen har begynt å forfalle (35 ish) :P

  4. Hoho, jeg storkoser meg i shower! ;)

Legg igjen en kommentar

 
