16 grader ER kaldt!

For en dag! 

Selv har jeg brukt hele dagen på jobben, men det har vært gøy. Mye å gjøre er alltid allright – men jeg merker jo at jeg er sliten. Beina er helt kjørt. Lurer på om de fortjener et aldri så lite fotbad. Hører flere har gjort det samme i dag – muligens ikke fotbad, men badet i sjøen. Og ikke kom her å si «det var ikke så kaldt altså». BULLSHIT! Det er jo SÅ kaldt. 25 grader i sola er ikke 25 grader i vannet. Og 16 grader teller ikke som «ikke så kaldt». Skjerpings! Det er dritkaldt!

~ av Trine den mai 31, 2009.

3 kommentar to “16 grader ER kaldt!”

  1. kjeft du a! det er deilig. Du har ikke testet det engang

  2. Jeg kan med hånden på hjertet si jeg har testet, og det var rundt 18 når jeg dyppet denne flotte kroppen i sjøen ;) Hva det var når du stakk hånda ned under krana i vasken, vites ikke, men sjekk realiteten først ;)

  3. Dummeste kommentaren på leeeenge Fredrik. 18? Bullshit. Og krana kan jeg regulere selv – det er det som er så fint med badekar.

Legg igjen en kommentar

 
