Such a funny day

Er det noe jeg liker så er det å vinne. Derfor skal jeg ta meg et velfortjent glass av hvitvinen jeg vant for årets beste ingress. Det er da noe. Ellers i helgen skal jeg:

– hente en mystisk konvolutt noen har levert til meg på jobben
– lese til eksamen, i sola (det er to ting på en gang det!)
– bake kake
– jobbejobbejobbe
– kjøpe babygave
– drikke vin på terrassen  

Har jeg sagt hvor utrolig irriterende og IDIOTISK prior-reklamen med Jan Eggum er?

God pinse!

~ av Trine den mai 29, 2009.

4 kommentar to “Such a funny day”

  1. Hvem skal du kjøpe babygave til?

  2. Bombe at Mona spør om babyen.. GRATULERER med beste ingress! :D

  3. Ei venninne i klassen min skal ha baaaby :-) Så på tirsdag blir det babyshower! Hurra :-)

    Thank you, Monica :-) hihi!

  4. Jeg håpet at det var noen jeg kjente,men den gang ei… :-)

Legg igjen en kommentar

 
