Skolelys!

Jeg er faktisk smartere enn du tror. Tror jeg. Våknet med eksamensabstinenser og trodde jeg hadde forsovet meg til språkeksamen – som ikke er før 12. juni. Hoppet i dusjen og kom meg på skolen. Og her har jeg sittet ever since. Glad jeg har selskap. 

Men det som er så fantastisk er at jeg fikk til å lage indesign siden min raskere enn jeg hadde sett for meg. Noe var jo laget fra før av, men jeg byttet ut en del ting og fikk på plass fire bilder. Så takk til Tone og Una for hjelp og til meg selv fordi jeg er så smart. La meg i det minste få tro det til eksamen er over. 

En avtale med en venn ble nettopp avlyst fordi han skulle møte Mette Marit. Faen for et nederlag. Mette minus over meg. Oh well, you loose.

~ av Trine den mai 28, 2009.

Legg igjen en kommentar

 
