Forever and almost always

Tuesday love.

Sesongavslutning av One Tree Hill i dag, og som jeg elsker den serien. Og som jeg elsker happy endings! Aaah. Alt gikk slik jeg ønsket det. Julian og Brooke ble sammen, Peyton og Lucas og babyen overlevde. Me so happy.   

Anyway. Lurer på om det ikke var over og ut for den serien – nesten så jeg håper det, med tanke på hvor bra det hele slutta. 
Nå er det tilbake til virkeligheten. Samfunnskunnskapsboka mi ligger ved siden av meg og gliser. I går var det en måned til sommerferie. Det er bare synd det betyr en måned med eksamenshelvette.

~ av Trine den mai 19, 2009.

4 kommentar to “Forever and almost always”

  1. Enig! Bøkene knurrer til meg..men moteblader er så mye mer lærerrike hehe:P

  2. Har ikke sett denne serien, men var sesongavslutning på CSI Miami, American Dad, Family Guy, The Simpons (17. mai spesial), OG Gossip Girl ;)

  3. Haha. Du har mer enn nok å se på med andre ord? :-P Hahaha. Seriefreak!

  4. Alltid ;) Får aldri nok :P

Legg igjen en kommentar

 
