Champagne!

Jeg har funnet ut at jeg liker 17.mai very much. I fjor likte jeg den av disse grunner: 17.mai tog i 30 varmegrader, drita-full-før-middagen i china town, enda-mer-drita-full-på-fest og ikke minst; sippe-litt-ganske-mye-før-du-blir-forlatt-til-deg-selv-et-sted-du-ikke-aner-hvor-du-er. Men heihurra for en 17.mai! 

I år ble den innledet med liljekonvallplukking før frokost, is og boller hos farmor, champis og jordbær til lunsj, vin og skalldyr til middag. Jeg elsker 17.mai! Og har allerede planlagt å lage lik tradisjon den 17. hver måned. Hvem er all in? 

Familien Urstad, hurra


Ikke miiiin!

Nussnuss 

More champagne to the people! It makes me happy.

~ av Trine den mai 18, 2009.

5 kommentar to “Champagne!”

  1. Champagne 4ever!

  2. I’m all in, når denne kyssesyken gir seg selvfølgelig ;)

  3. Fy fader du har den fineste bunaden altså ;) he he

  4. Hihi, I know Cathrine ;-) u2!

  5. en i familien min var brisen under middagen :)

Legg igjen en kommentar

 
