Even fairy tale characters would be jealous

Når dagen starter med at du sitter ved siden av en gammel mann på toget som leser telefonkatalogen – da er standarden satt. Og dagen, den ble helt fantastisk! 

Når jeg da nevner at jeg har hatt fire timer med språk, og fortsatt er like happy, tror du meg da? Vel. You should. Etter nevnte fire språktimer dro Ina og jeg med bussen opp til Etterstad. Haha. Meg på en buss jeg aldri har kjørt før er ekstremt morsomt. Henger ut av vinduet som et lite barn. Men det er gøy da, å se nye ting og nye steder. En ting er sikkert; pizzasteder er det mer enn nok av i byen. 

Så kom vi inn i Portveien 2, eller Etterstad Kolonihage om du så absolutt må ha det korrekt, my sweet heaven. Gi meg en kolonihage and I’ll marry you, ok? Det var som å komme inn i en egen verden. Bitte små, dødekoselige hus med hager du bare drømmer om. Gjett om jeg skal tilbake når syrinene blomstrer! Og når ei dame går forbi deg og sier: Døra mi står åpen, bare gå inn og kikk. -Ja, så gjør du jo det da. Og er det noe den dama har, så er det grønne fingre. Og blomstene mine lever jo fortsatt (HAH!) så det er faktisk håp for meg. 

Pretty


Jeg har store planer om å ligge i denne hengekøya i sommer.

~ av Trine den mai 13, 2009.

2 kommentar to “Even fairy tale characters would be jealous”

  1. Pretty!

  2. Åååå, der vil jeg og bo. Syriner!

Legg igjen en kommentar

 
