Sommer på jorda, smil overalt

Ah. For en herlig start på uka. Nettopp sovet i sola og fått femten nye fregner på nesa. Jeg hadde nesten glemt hvor glad jeg er i sola. 

Helgen var helt fantastisk, forresten. Guttevorset tok seg sammen og holdt meg med selskap sammen med ølen. Og kvelden ble egentlig bare bedre og bedre. Halv fire om natta fant vi ut at det var for tidlig å gi seg, hentet en flaske rosèvin og satt på brygga til halv seks om morgenen. Kan jo ikke legge seg før sola har stått opp! Godt sommeren nettopp har begynt – det blir definitivt ikke siste gang. 

Ellers går det altfor fort mot eksamen, og jeg finner alltid på tusen andre ting enn å lese. Denne uken skal jeg selvfølgelig skjerpe meg. Jeg lover!

~ av Trine den mai 4, 2009.

Én kommentar to “Sommer på jorda, smil overalt”

  1. Halv seks??? Da kan jeg tenke meg du var fyllesjuk da!!
    Men ja, så utroolig diiiggggg med soool :D

    Du er ikke den eneste som sliter med eksamensmotivasjon. Det kan jeg love!

Legg igjen en kommentar

 
