My Love (Generation)

Nok engang løper det mennesker med røde bukser rundt, overalt. Og jeg kan ikke annet enn å mislike de. I år tjuvstartet de jo med hele to uker – noe som er helt latterlig. Ikke har de gått med russebuksa, ikke har de festa – jeg er så skuffa. De gjør jo skam på oss. 

For 3 år siden satt åtte jenter (ja, du teller som jente Truls) dritings i Norges fineste russebil, klar for dag nummer to. And I miss it. Derfor gikk jeg gjennom russebilder og sitater fra bilboka hvor vi skrev ned tullball, quotes og andre skrev hilsner. Her, kjære lesere, får dere se en brøkdel av moroa.

Hele gjengen

Nå er vi glade. Det var like før vi hadde en stor «shicc» fight i LOVE GENERATION.
Jeg elsker dere alle, jenter. Uansett farge og krangel.
Mona

Monica

7.5.06 kl. 08.29
Takk Gud for baconost! 2. natta på Lillehammer er over – biler har starta å dra. Jeanett og Trine er og tar promilletest. Jeg skriver som en full sjømann. Jeg har sår på tunga. Jeg er så JÆVELIG lei Botten Anna!
Peace Monica

Heidi


Spist er spist og pult er pult betyr ikke det samme. Du kan ikke svelge det du puler!!!!

Dritarita?

29. april
Mona. «Er det noe som syns ut av nesa mi?»
Dan: «Ja, det er det. Nei, sorry, det var nesa di.»
 

Thomas, Trine og Monica

«Nå har jeg sitti søpple kassa. Jeg skriver i mørket. I morgen skal Marius kysse Wenche. Vi andre skal kysse gymlæreren til den andre klassen.» 

Gravid?

Vi spiser russekort:
Joachim: «Mmm, det smaker sitrooon!»
 

Love Generation <3

Mona leker Katrine:
«Tissa jeg på meg, eller bare lo jeg en skvett?»
 

Heidi og Monica

Trine: «Oj, det er vann her.»
Mona: «Ja, det er Tryvann!»
 

McDrive på trehjulsykkel.

15. mai
Det er en trønder utenfor bilen vår» Han har sykkel, og hjelm på hodet. Jeanett og trine er inne og fyller opp vann i vannpistolene våre. Nå skal vi på Nes for å ha olympiske leker. Vi skal vinne!
 

Finn fire feil!

Jeg vil ikke sitte alene i kveld! Det føles som om jeg mangler en bit i brystet som jeg aldri vil få oppleve igjen. Faen, så sentimental.
– Monica
 

~ av Trine den april 29, 2009.

5 kommentar to “My Love (Generation)”

  1. Ååå, jeg savner russetiden.. :-(

  2. Hahaha, åtte jenter ^^,
    GOOD times!

  3. Haha, jeg savner ikke russetiden – for grunner jeg helst ikke vil vedkjenne. Selv om jeg gjorde ny rekord i å bli full på distansen Raufoss – Lyngna. For en triumf!

  4. Åh, jeg savner det jeg også. Hat over all russ. For alltid. Og poker.

  5. http://monicanc.blogspot.com/2006/05/trine-trutemunn.html

    Haha, det er gøy å se tilbake :)

Legg igjen en kommentar

 
