Kongelørdag!

Ja, hva har dere gjort i dag da? Selv har jeg vært på seiltur med kong Harald. Syns egentlig det var helt greit, med tanke på at det var skyfri himmel, 13-14 grader og vindstille. Kanskje ikke like stas for seilerne, men for meg – helt konge! Dessuten var han jo en kongefyr han Harald. 

dsc_0018
Jeg skulle hilse!

Konge!

~ av Trine den april 25, 2009.

4 kommentar to “Kongelørdag!”

  1. Herlig. :-) Hehe.
    Dette blir noe å fortelle barnebarna- er det ikke det de sier? :-)

    Ha en strålende lørdagskveld!

  2. Jeg liker det at du elsker ordet «Konge». Jeg likte dog et innslag på Moss-Avis.no hvor Jørgen filmer Patrick, og Patrick sier; «Hva syns DU egentlig om dagen?»
    God natt :D Jeg er stolt av at du har vært edru ;)

  3. Patrik skriver vi fortsatt uten c :)

    Her er klippene på matv:
    http://www.moss-avis.no/section/VIDEO&id=104&vcat=-1
    http://www.moss-avis.no/section/VIDEO&id=106&vcat=-1

  4. Hmm..

Legg igjen en kommentar

 
