Potet potet

Selvom jeg ikke trodde at man satt en potet for å få flere poteter, men kanskje brukte..tja, frø som med ALT annet, så kan det vise seg at jeg har litt grønne fingre likevel. Bare se:

img_4688

img_46901

De lever – i beste velgående. Husfreden har langt ifra gjort jobben sin skikkelig – dessuten strekker den seg hele tiden mot vinduet og ut. Jeg tar det som et hint. Den skal få være med til Oslo.

~ av Trine den april 21, 2009.

2 kommentar to “Potet potet”

  1. Her har jeg et og annet å lære. Selv kaktusene mine dør! :(

  2. Huff..du må lære meg å ta vare på blomster, selv den kunstige rosa jeg har, ser trist på meg:( :P

Legg igjen en kommentar

 
