Er du sur i gommen?

Jeg trodde jeg drakk meg perfekt full i går. Det vil si, jeg gjorde vel egentlig det. Akkurat full nok til å hitte dansegulvet selvom det kun var tre stykk der, akkurat full nok til å kjøpe en San Miguel til 59 kroner og til å si jatakk til to glass rødvin. For jeg hadde jo ikke fått nok. Oh no. Planen var jo å ikke bli altfor full, med tanke på at jeg skulle på jobb klokka to i dag. Men gikk det sånn? Uhm, vel. Nei. Våknet med titusen tømmermenn og en ubehagelig kvalme. Å skulle kle på seg, sminke seg og stikke på jobb var ikke akkurat det jeg hadde lyst til. For å si det sånn. Men gårsdagen var helt super. Koselig vors hos Monica og Anne, og ut på The Villa. Hurra! 

Melding fra Monica 01.23 i natt.
«Jeg heter Nemo i kveld. Bare så du vet det.» 

Dessuten var jobb gøy i dag. Krysset fingrene for at jeg kun skulle sitte inne foran pcen, for å skåne meg for verden og verden for meg, men sånn gikk det selvsagt ikke. Godt det kun var ett intervju. Desksjefen derimot hadde bestemt seg for å ta med alt påskegodte de ikke hadde klart å spise opp. Legg spesielt merke til at jeg ikke tok EN ting. Denne jenta har selvdisiplin ja. (Når jeg vil riktignok.) 

Pål: Fy faen! Det smaker shampoo! 

Svein: Jeg er helt sur i gommen. 

Haha. That just made my day. Og hva skal jeg i morgen? Sove leeenge. Hihi. Tre ganger hurra for skolefri! Minus to for deadline.

~ av Trine den april 19, 2009.

3 kommentar to “Er du sur i gommen?”

  1. Altså, I love your blog :D

    Bra med selvdisiplin! Jeg var ikke ute igår selv, og til en forandring var det utrolig deilig. Misunner deg ikke disse tømmermennene :P

  2. Hiihi :)
    Tømmermenn er ingenting å misunne. Og selvdisiplin er jaggu godt å ha innimellom :)

  3. Hahaha – så flink du er!

Legg igjen en kommentar

 
