What a beautiful day

Jeg har nettopp ligget en time i sola med dagens sending av misjonen i bakgrunn. Gotta love that. Dagen har vært herlig, sett bort ifra printertrøbbel. En totalt gira, overtrøtt Line, lunsj i sola og nå – sommerfregner på nesa. Den eneste nedturen er at jeg skal på jobb fra fem. Skulle gjerne ønsket flere fregner velkommen. 

Jeg nevnte en gira, overtrøtt Line gjorde jeg ikke? 

Line: Jeg rakk å se hele snehvit før jeg dro på skolen i dag, jeg. 

Line: Heidi, lufter det godt i buksa di?

~ av Trine den april 17, 2009.

3 kommentar to “What a beautiful day”

  1. Haha! For en fin, fin dag. Jeg er så normal!

  2. Gullkorn fra Linemunn :D
    Sommerfregner på nesa er det søteste da, og Misjonen = <3

  3. Misjonen er absolutt <3 og gullkorn fra Linemunn er nesten like bra. :D

Legg igjen en kommentar

 
