Morgenfugl

I går kveld var jeg sikker på at jeg begynte på skolen klokken 8 idag, hvilket betyr at jeg må opp halv seks – noe som overhodet ikke er noen favoritt. Ble derfor desto gladere da jeg fant ut at veiledningen ikke var før ett! Dro derfor meg selv opp av senga åtte, og rett på spenst. DET hadde ikke engang jeg trodd at jeg skulle få til. Derfor måtte det litt belønning til. 

img_4618

img_4622

Hurra for Mona! Og for en herlig tirsdag.

~ av Trine den april 14, 2009.

5 kommentar to “Morgenfugl”

  1. å det der så skikkelig godt ut da:D

  2. Smoothie er jo bare dødsdigg etter trening da :P

  3. Du har vært på spenst!! Ikke værst xD

  4. Oi, så flink! Hadde du bare vært like flink til å beskrive solbærisen….

  5. Line. Shut it! Jeg sa PIN-UP, ok?

Legg igjen en kommentar

 
