Glad påsk!

En time igjen, og så er påskejobbingen over for denne gang. Jeg har blant annet:

– vært med på TO korsvandringer
– nesten rotet meg bort i Son
– tatt med meg tipstelefonen hjem (og hva skjer da, jo, en ulykke!)
– snakket med politiet niogfemti ganger
– vært i marka med turorienteringen
– skrevet den største nyheten of all times, nemlig; appelsinene i år har krympet
og ellers syslet med alle de store tingene som skjer i påsken.

Nå skal jeg søke på meg selv i bildegalleriet og le høyt av Jeanett i joggis og meg i Michael Jackson outfit. Hurra!

~ av Trine den april 11, 2009.

Én kommentar to “Glad påsk!”

  1. Opplevelsesrik påske, må jeg virkelig si! ;)

    Så nesten ut som min egen påske, bortsett fra at jeg ikke har jobbet, men vært på fjellet, slikket sol og grillet her hjemme ;)

Legg igjen en kommentar

 
