Sorry, he’s taken

Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å sove lenge i morgen. Ingen vekkerklokke. Ikke noe mas – ingen konkrete planer. Love that! Spist middag med jentene ikveld; sladder, latter og mobbing av vage minner fra lørdagen. Jeg måtte få pappa til å hente meg, og idet vi skal gå ut, er han på vei inn for å få meg ut. Mona lirer av seg følgende:

– Jøss, for en gentleman han er a. Er’n singel eller?

~ av Trine den april 6, 2009.

8 kommentar to “Sorry, he’s taken”

  1. Haha – jeg vil SÅ høre om dansinga di. Er den verre en min til og med?

  2. Haha så bra! Får vi se bilde av han?? ;P

  3. Bilde av pappa blir det ikke :-P

  4. http://fuglevik-bs.no/index.php?option=com_contact&Itemid=3

  5. Hahahhaha.

  6. Er det pappaen din?? Han likna syykt på han derre Hannibal Lecter :P

  7. Hahahaha – jeg tror det var noe rart i pizzaen min den kvelden :P Jeg har det ikke som vane å spørre om mine venninners fedre er single!

  8. Hatmail #2

    Han er ikke singel, jeg har jerngrepet på han!

Legg igjen en kommentar

 
