Hurramegrundt!

Våknet halv tolv idag av noe som stakk på  ryggen. Ikke rart, jeg har jo tatt av meg den ene øredobben i natt og latt den ligge i senga. Den spissen er ikke god å ligge på. No kidding. Var så klart hæla i taket igår. Troppet opp på vors blid og fornøyd og blir møtt av sure liverpool-hatere, som syns at verden var urettferdig. Om den er. Men med en flaske rødvin innabords blir alt mye bedre uansett. Har ikke turt å se på ALLE filmene fra i går, men jeg vet det venter meg en latterkrampe. Dansemoves fra Bomba ble jo dratt opp, og jeg stilte som frivillig modell til seansen. Angrer ikke i det hele tatt.

Nå skal jeg snart hjem i senga etter ni timer på jobb. Ikke like gøy når sola skinner utenfor og jeg er dett i desa. Det er en fare for at jeg må ty til nesespray igjen. And I hate that!

~ av Trine den april 5, 2009.

Én kommentar to “Hurramegrundt!”

  1. Kudos for expert dancemoves!

Legg igjen en kommentar

 
