STOP IT!

Planta lever, folkens. Overlevde første natta. Skal ikke den være ganske viktig? I think so. Vi kommer nok til å gå igjennom ild og vann sammen. I can feel it. 

Over til noe helt annet, så kan jeg fortelle dere at bolignorge.no er noe forbanna tull. Støtt og stadig ramler det inn en sms om at det sikkert er noe fint der inne som kunne passe for meg. Som om de vet noe som helst om hva som SKULLE passet for meg. Jeg mener jo ganske skråsikkert at jeg aldri har besøkt siden i det hele tatt, men det kan hende at jeg i vill desperasjon var innom idet Mona og jeg skulle flytte til Bergen. Poenget er; nå sender de meg sms – selvom det er TO år siden jeg var innom siden deres sist. (Hvis jeg var innom.. jeg var jo ikke det.)

I stedet for å gjøre noe med det, har jeg bare slettet meldingene jeg har fått og ikke orket å tenke noe mer over det. Inntil idag. «Du får sms fra oss 1-3 ganger pr. måned med nyheter/informasjon fra Bolignorge eller våre samarbeidspartnere. Pris: 3 kr/melding. Mer info på: http://www.bolignorge.no». WHAT THE FUCK! Jeg har da aldri bedt dere om å sende meg meldinger. Ei heller samarbeidspartnerene deres. Og 3 kr per melding! Tull! I og for seg er ikke 3 kroner all verden. Det er prinsippet. Drit å send meg meldinger – jeg vil ikke ha de! 

Og mer info på nettsiden? Bullshit.

~ av Trine den mars 31, 2009.

Legg igjen en kommentar

 
