Here we go again..

Mona! Se:

img_4579
Jeg prøver igjen.. Den andre døde, så klart. Alle planter jeg har gjør egentlig det. Og de har sjeldent blomster på seg. Hadde nettopp en litt bambusaktig en, kjempefin, men det gikk vel to uker det, så var den død også. Og joda, jeg vanner de!  Men grønne fingre vet jeg ikke om jeg kan skryte på meg. Uansett, jeg skal prøve enda en gang. For som det heter; Try again. Fail again. Fail better.

~ av Trine den mars 30, 2009.

4 kommentar to “Here we go again..”

  1. Har du kjøpt deg hasjplante igjen? Den forrige klarte vi å ha ganske lenge. Lykke til med den nye :-)

  2. Spennende! Forventer meg en gående oppdatering!
    Forresten, har bytta til gamle bloggen min. Så vet du det :P

  3. Jepp! Nok en hasjplante – den andre overlevde tilogmed flyttelasset til Moss. Store forhåpninger til denne. :-) Du kan få komme og vanne den når du kommer hjem. Promis!

    Burde det bli en egen kategori, er det det du mener, Carina? ;-) Haha. Men det skal sies at Mona og jeg klarte å lure en flokk av mennesker til at det var en hasjplante når vi hadde en i Bergen. Hurra! No more eget domene?

  4. Om to uker ser den sikkert like fin ut, for da har hun stjelt min ;)

Legg igjen en kommentar

 
