Dvaledyr?

Jeg hadde helt glemt at sol, vår og lysere tider også bringer med seg småkryp. Noe jeg ikke er spesielt overbegeistret for. At the moment har jeg en halvdau flue som til stadighet lander på dyna mi og ikke helt klarer og komme seg opp igjen. Akkurat like halvdau var den jo i høst. Lurer på hva i all verden den har drevet med i mellomtiden. Er det slik at fluer også går i dvale? Ser liksom ikke for meg at de er dvaledyr. Ikke det at jeg har noen spesielle krav til de. 

Jeg skulle ønske jeg kunne gå i dvale. Bare for en liten periode. Jeg ER så trøtt. Men jeg skulle ikke ha gått glipp av noe. Eneste kriterie. Stopp tiden og la meg sove litt, bare.

~ av Trine den mars 20, 2009.

2 kommentar to “Dvaledyr?”

  1. Hahaha, word. Elsker å sove.

  2. Hmm, jeg vet ikke om fluen går i dvale. Godt spørsmål. Regner med at du har svaret klart til i morgen ;)

Legg igjen en kommentar

 
