Nothing but sunshine

Sola skinner ute, det er kanskje fem grader og hvor finner du meg? Jo, på biblioteket. Midt mellom haugevis av bøker, våre nye landsmenn, solbriller og vannflasker. Eller, flaske. Jeg må nemlig ut av huset for å være produktiv. Hjemme er det altfor mange forstyrrende elementer. Alt fra ting som kan ryddes og sorteres, til å kaste snø utover gårdsplassen så det smelter. Haha, det er jeg forresten fan av. Noe av skylden må vårskoene ta – jeg er nemlig stor fan av de også. Gikk forbi en skobutikk igår, fylt til randen med herlige vårfarger. Nå vet jeg hvor pengene mine ender når lønningen endelig tikker inn på kontoen. De kunne ikke kommet mer beleilig. 

Forresten, dagens tristeste; det finnes et blad for single. Guess what it’s called? Singel. Det ER så trist det. Jeg tenkte jeg skulle titte litt i det for å ha noe og fortelle dere om, men.. jeg syns at forsiden sa sitt. Nei, I better get back to work. 2000 tegn igjen, takket være biblioteket har jeg skrevet 4000 tegn på en liten time. Hurra!

~ av Trine den mars 19, 2009.

Én kommentar to “Nothing but sunshine”

  1. Vi som er single skal dømmes for det også! Det syns jeg er dårlig..

Legg igjen en kommentar

 
