Piggy Banks

Jeg har byttet featureemnet mitt. Beveger meg fra vann til piggy banks – eller sparegris om du vil. Husker godt min egen hvite spareisbjørn. Tror faktisk aldri jeg har hatt en i griseform, eh, som har sett ut som en gris, altså. Men jeg fikk en tøff en engang; en sparerobot. Man la pengen på hånden dens, trykket den ned – også SPISTE den pengen! Den var dødskul. Barna i gata misunnet meg, så klart. Men jeg husker faktisk ikke om jeg kunne ta ut pengene like lett som jeg kunne i spareisbjørnen. Den hadde jo en gummipropp under som jeg kunne dra ut. Jeg var en smart liten kid. 

Men nå skal jeg altså skrive om de. Sparegrisene. Storyen bak var ganske enkel å grave frem, nå gjenstår det bare og finne ut hvordan den skal skrives. Så lurer du på noe angående sparegriser, let me know. Jeg trenger noen gode historier. Vet ikke om du klarer og overgå min sparerobot, men du kan jo alltids prøve deg.

~ av Trine den mars 8, 2009.

4 kommentar to “Piggy Banks”

  1. Uhu, jeg gleder meg til å lese historien bak sparegrisen :D

  2. Jeg hadde PENGuru! Haha, det hadde jeg glemt..

  3. Jeg har ingen morsomme sparegris-historier.. Men jeg må si deg det at jeg synes det er utroolig dårlig at du ikke har sett en sparegris formet som en gris! Det har nemlig jeg!!!

  4. Jeg har jo sett en ;-) Dumma! Men HATT en, det har jeg ikke.

    Penguru! :-D me like.

Legg igjen en kommentar

 
