Appelsiiiin

Idag skal jeg:

– finne ut om jeg skal skrive feature om vann eller melk
– ta klassebilde (hah)
– på radioopplæring
– fullføre portrettet mitt?
– trene?

Hvor herlig er det ikke at Kathrine i klassen og jeg har på oss samme skjorte idag? Haha. Love it!

~ av Trine den mars 5, 2009.

3 kommentar to “Appelsiiiin”

  1. Jeg holder en knapp på melk, jeg er jævla god på inputs og funfacts der! :P

    Trene er aldri dumt. Her oppe har sola tittet frem, og snart må jeg vel gjøre et sykkelkjøp så jeg og får kommet meg ut ;)

    Tipper du kler den best! :P (Skjorta altså)

  2. Radio-opplæring? Hvor, hvem, hva. når, hvordan? hehe:)

  3. Også ble det ikke klassebilde. Nedtur. Jeg liker å være tvilling.

    Cathrine, Moss Avis. Eller, Radio Moss. Alle skal være en del av alt, så da kan det hende det blir litt radio også – hadde vært dødsgøy. Hvordan går det med jobben din? :-)

Legg igjen en kommentar

 
