Gledesdreper

Jeg er på vei av toget og smiler for meg selv.

Ukjent mann: Hva er det du smiler av?
Moi: Er bare glad da vettu.
Ukjent mann: Du burde ikke smile så fælt.
Moi: Neivel?
Ukjent mann: Nei. Jeg liker det ikke.

OK!

~ av Trine den mars 2, 2009.

7 kommentar to “Gledesdreper”

  1. Møkkamann.

  2. Haha, type!

  3. Hahahahaha!!!! Du skulle ha sparket ham i leggen, og løpt!

  4. hehe…og spytta han i tryne..:P

  5. Altså, møkkamann. Da sier du; «Jeg liker ikke at du ikke liker at folk smiler! Vær positiv og glad!!! :D»

  6. Haha. Mange gode forslag her. Vel, jeg orket rett og slett ikke å bruke mer energi på han. Smilte litt ekstra og gikk av i stedet. :-)

  7. Neste gang noe sånt skjer, begynn å nynne på «don`t worry, be happy», knips i lufta og smil enda bredere… ;-)

Legg igjen en kommentar

 
