Årets første rett-på-ræva.

I går gikk jeg nesten på tryne på isen. Nesten. Så var det kanskje ikke var Converse-tid riktig enda, likevel. Men må man, så må man. Sekundet etter lirte jeg jo av meg «hah, det var nesten det. Men jeg har jo ikke tryna hittil i år. Flaks!» Den setningen kom jo og beit meg i ræva idag.

Vekk med conversa, frem med uggs’a – det har jo snødd litt idag også må du skjønne. Anyway; mens jeg var ute og kjørte var så klart måkebilen her og sperret innkjørselen vår – jeg kommer ikke inn, må parkere utenfor og skal løpe inn for å hente en snøskuffe. LØPE. Det er her jeg gir deg mitt råd; Uggs er glatte. Ikke løp når det er IS under snøen. Løpe – løpe – whops! glatt – miste balansen – heiheihei klarer jeg det – svosj – dunk. På hofta. Det hele endte i latterkrampe, blåmerke og våt jakke. Hurra!

~ av Trine den mars 2, 2009.

4 kommentar to “Årets første rett-på-ræva.”

  1. Sv: Byttet headeren fordi jeg gikk lei, så dette er bare en midlertidig en, den jeg har nå. Blir så fort lei, men kanskje den andre kommer tilbake en dag ;)

    Jeg har FORTSATT ikke tryna i år, ikke før nyttår heller, så jeg er riiiimelig fornøyd!!
    PS: Jeg liker bloggen din kjempegodt!!!

  2. Søta :-) Liker headeren du har nå også – skulle ønske jeg kunne bytte litt også.

  3. Kan du ikke bytte på i det hele tatt?

  4. Joda, men ikke lage selv. Tror jeg. :-P

Legg igjen en kommentar

 
