Bygge..bryggeplasser!

Jeg sitter i forelesning og burde i prinsippet fulgt nøye med. Men hadde du vært her og hørt på foreleseren hadde du skjønt hvorfor jeg ikke klarer det. Han har tre timer til rådighet, men klarer likevel ikke å strukturere timen slik at han får sagt alt han vil. Dette ender i at vi stadig skal komme tilbake til noe senere, for ikke å snakke om hvor mange ganger han ombestemmer seg i en setning. «stort..en statsråd. Regjer..jeg mener stortinget. Men, men, men, men. Nå mener jo jeg at eh..nå mener jo mange at.» And so on and so on.

Det er tross alt fredag 13. Noe måtte jo gå galt.

~ av Trine den februar 13, 2009.

Én kommentar to “Bygge..bryggeplasser!”

  1. Jeg syns læreren er helt konge jeg!! koser meg maks når vi har han.
    Lærer så sykt mye..
    Gleder meg til neste forelesning.
    NOT!!

Legg igjen en kommentar

 
